Aline groet haar IVG-School vanuit Portugal

Aline vertoeft momenteel in Portugal waar ze in het kader van een uitwisselingsproject lessen volgt. Fier groet ze haar ‘andere school in Gent': onze IVG-School.  “De ervaring die ik hier opdoe is supertof, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Het is hier nu nog lekker warm”, aldus Aline. Uiteraard wordt van haar verwacht dat ze Portugees spreekt en begrijpt. Ook hier trekt ze zich flink uit de slag.

” Mijn portugees heeft nog heel veel werk nodig maar gelukkig dat ze veel woorden heeft die op het Frans lijken. Hierdoor begrijp ik de zaken wel vrij snel. Ik heb ook het geluk dat ik privélessen Portugees krijg, dit wordt niet overal aangeboden met het programma dat ik doe!”

Aline wil alle leerlingen en leerkrachten nog hartelijk groeten en uiteraard krijgt ze op deze manier IVG-groetjes terug.

Van de IVG-School aan de Leie naar een school aan zee ...

Prachtige plaatjes!

IVG-School goes international

3 Reacties op Aline groet haar IVG-School vanuit Portugal

1. Pascale Loore schreef:

Super, Aline! Geniet van deze toffe ervaring! Groetjes.

2. twentyten_posted_on
  3. Sabine Hoste schreef:

Ik ben zeer trots op jou, Aline . We missen wel ons zonnetje op school.

4. twentyten_posted_on
  5. Björn De Smedt schreef:

Fantastisch dat je dit doet Aline, geniet er van … Groetjes