Sania en Manon krijgen les van SOS-Piet

Hoog bezoek vandaag in onze IVG-School met SOS-Piet (Huysentruyt). De keukenpiet van het gelijknamige tv-programma heeft samen met onder meer Sania en Manon een vegetarisch stoofpotje bereid.  Proevers van dienst waren Elias, Arhtur, Arian en Vince en lekker was het!

De uitzenddatum is voorlopig nog niet bekend, maar de regisseur van het programma was bijzonder opgetogen over de professionele acteer- en kookprestaties van onze eerstejaars.

Dit alles kadert binnen ons project van Gezonde School. De heer Ludo Roggeman, coördinator van dienst, was dan ook heel tevreden.

Ook onze zesdejaars waren er na de opnames als de kippen bij om mee op de foto te gaan met Piet.

6 Reacties op Sania en Manon krijgen les van SOS-Piet

1. Azra schreef:

wow wat leuk dat jullie op de foto zijn met .s.o.s. piet (huysentruyt)
    toen .s.o.s. piet voor de bureau zat heeft juf laurence gezegt of hij met het derde leerjaar op een foto wou het was vandaag een droom dag
    goets azra

2. twentyten_posted_on
  3. Ebru schreef:

ik vin het heel leuk dat het eerste middelbaar en het zesde middelbaar op een foto zijn met meneer .s.o.s. piet super tof he.mijn vriendin azra heeft ook iets geschreven en ik vind het heel leuk om het te lezen
    goets ebru

4. twentyten_posted_on
  5. Pascale Loore schreef:

Leuk! Laten jullie ons via deze website weten wanneer het uitgezonden wordt?

6. twentyten_posted_on
  7. Tamila schreef:

het is ilias i.p.v elias hahahha :p

8. twentyten_posted_on
  9. Sabine Hoste schreef:

Ik had best ook wat kooktips kunnen gebruiken, maar dan zou de sessie te lang geduurd hebben.

10. twentyten_posted_on
  11. Manon schreef:

dat was echt mega leuk is SOS-piet!!!!!!!!!