Björn organiseert inzamelactie Filipijnen

“ De verschrikkelijke beelden na de tyfoon in de Filipijnen grijpen velen naar de keel. Tegen het grove natuurgeweld was niets bestand,  volledige dorpen zijn verwoest, mensen worden vermist of erger nog dood teruggevonden. Velen hebben de ramp overleefd, maar hebben niets meer.  Daarom roep ik iedereen van onze IVG-School op om solidair te zijn met de families ginder, in het bijzonder met de vele kinderen”, aldus  Björn onze klusjesman. Onze IVG-School (met de G van Geëngageerd) organiseert  daarom inzamelacties van zomerkleding (geen warme pulls dus!), schoenen, huishoud-spullen, speelgoed, voeding in blik met een lange houdbaarheidsdatum.

Van maandag 18 november tot vrijdag 22 november kan iedereen elke ochtend tussen 8u en 8u30 proper gewassen kleren of voeding binnenbrengen in lokaal B5 – Forum.