GWP-Mechelen en IVG-School zorgen voor gezonde cocktail

De GWP-week in Mechelen startte woensdag haar derde dag onder een stralende ochtendzon. Voorlopig blijven onze tweedejaars gespaard van al te veel regen zodat het samengestelde programma gewoon kan doorgaan. Na een bezoek aan de steden Antwerpen en Brussel op maandag, stonden de volgende dag wetenschap en techniek in de kijker met een bezoek aan het schitterende Vrijbroekpark en het inspirerende Technopolis.
Avondactiviteiten waren een avondspel waarin auto’s konden gekocht en verkocht worden, ‘een economisch spel’ liet Elias zich ontvallen. Dinsdag was het filmavond met “Elle s’appelait Sarah”, meteen ook een goede voorbereiding voor het bezoek aan de Dossinkazerne donderdag. De werkgroep ‘Quiz’ liep een beetje nerveus rond, want zij organiseren op woensdagavond de avondactiviteit.
Ook op culinair vlak wordt onze IVG-School in de watten gelegd: kroketjes met kip, puree met balletjes in tomatensaus, maar zeker ook het uitgebreide ontbijtbuffet geven onze leerlingen veel energie. Vooral de overheerlijke ‘sjandwisjen’ vallen in de smaak.