Laatste week schooljaar en vakantieregeling

De laatste week van het schooljaar 2013-2014 staat voor de deur, meteen ook de drukste van de week met deliberaties voor de leerkrachten op maandag en dinsdag (sommige “stakkerds van leerlingen” hebben maandag ook nog een examen, kop op!), het leerlingencontact op woensdag, het inleveren van de boeken en proclamaties voor de klassen 1A tot 5ASO op donderdag, een pedagogische studiedag op vrijdag met ‘s avonds de proclamatie van onze laatstejaarsstudenten in de C.R.A.L.  Een hele boterham, maar dan wenkt twee maanden welverdiende vakantie.

Onze IVG-School is evenwel nog open tot 4 juli  en vanaf 18 augustus 2014. Dagelijks kan er ook nog ingeschreven worden voor het volgende schooljaar tussen 9u en 13u of via afspraak op 09/265.70.60.

In de klassen 1A en 2A zijn nog een beperkt aantal plaatsjes vrij, ook in de jaren 3ASO, 4ASO en 5ASO raken we stilaan aan de volle capaciteit. Onze IVG-School zit duidelijk in de lift!

Nog even dit: tijdens de zomervakantie zal de vernieuwing op infrastructureel gebied verder gezet worden. Er komt een ontmoetingsplaats voor de leerlingenbegeleiding, de koude refter wordt anders ingekleed, het Atrium moet de ontspanning tijdens pauzes nog verhogen. Kortom,  opnieuw een grote boterham. Maar zoals al aangegeven, onze IVG-School zit in de lift!