Informatie ‘Op weg naar het eerste middelbaar’

achtergrond

Op donderdag 20 januari 2022 zijn we als IVG-School met het traject ‘Op weg naar het eerste middelbaar’ gestart. Drie online-sessies gaven ouders een betere inkijk in het leven op onze IVG-School, het innovatieve onderwijsconcept en de wijze van aanmelden en inschrijven in een Gentse school. Ruim 200 ouders klikten hun computer aan om dit te volgen. Opmerkelijk hierbij is dat driekwart van de deelnemers geïnspireerd werd door vrienden en familie! Met andere woorden onze eigen leerlingen en ouders maken veel reclame voor onze IVG-School. Super!

Voor de leerlingen van het zesde leerjaar en hun ouders hebben we een map op Google Drive aangemaakt. Daarin posten we als school regelmatig informatie over onze initiatieven. Neem zeker al eens een kijkje:

2022-09-01 Op weg naar het eerste middelbaar