Welk team wint dit jaar onze IVG-Quiz?

Geachte ouders en leerkrachten, beste leerlingen,

Ter gelegenheid van onze mini-onderneming organiseren wij , de leerlingen van het 5de jaar economie – moderne talen van de IVG-school, een quizavond op school.
Dit evenement zal plaatsvinden op donderdag 18 april 2013. Wij verwachten iedere gemotiveerde deelnemer om 19u30 in de turnzaal!
Om deel te nemen aan de quiz moeten jullie een team van maximaal 5 personen samenstellen. Om de organisatiekosten op te vangen vragen wij een kleine bijdrage van 3 euro per persoon (15 euro per team), te betalen op de dag zelf. Ben je niet zo’n quizfanaat, dan ben je ook van harte welkom: er is altijd mogelijkheid om iets te drinken en te supporteren.
We hopen op een massale opkomst voor dit fantastische evenement! En denk eraan: WINNEN IS BELANGRIJKER DAN DEELNEMEN!!!

Inschrijven kan via het antwoordstrookje ( voor diegene die een brief ontvangen) OF via volgend e-mailadres : quiz@ivgschool.be Wacht niet te lang, want er kunnen maximaal 20 teams deelnemen.
Tot dan,
De leerlingen van 5 economie – moderne talen