Hond Luna steekt pootje toe

Luna zag dat het goed was

Het was aangekondigd aan de leerlingen en de eerste stappen zijn ook gezet in het Agora-project. Nadat eerst de trap tussen het Forum en Agora werd omgetoverd tot een planten- en bloementuin, werd de muur van de Patio voorzien van de nodige muurschilderingen. Mevrouw Ellen Scharmin, die ook al de binnenkant van de Patio voor haar rekening had genomen, toverde in een mum van de tijd de nodige planten en bloemen op de muur. Samen met de leerlingen Lisa, Laura en Paula groeide het gras op de muur sneller dan in de eigen tuin. Opnieuw dus een volgende stap in het verfraaiingsproject van onze IVG-School, deze keer met steun van Luna, de hond van mevrouw Ellen Scharmin. Die trok naar huis met hier en daar een extra (groen) vlekje.

Dit Agora-project moet van onze IVG-School een groene long maken in het centrum van Gent.

3 Reacties op Hond Luna steekt pootje toe

1. arne peleman schreef:

Heel erg mooi! Bedankt Ellen!

2. twentyten_posted_on
  3. Sabine Hoste schreef:

Fantastisch, bedankt Ellen!
    Paula, Lisa, Laura en Rozan, jullie hebben schitterend werk geleverd tijdens de voorbereiding van de opendeurdag. Ik ben ontzettend trots op jullie!

4. twentyten_posted_on
  5. Rozan Michiels schreef:

Jammer dat ik vroeger door moest want ik wou ook graag helpen schilderen !!!