IVG-familie diep getroffen

Jolien Van Driessche  leerlingenbegeleidingHet overlijden van Jeroen Vermiesch,  onze gewezen leerkracht Engels – Nederlands, heeft bij de hele IVG-familie een diepe indruk gemaakt. “De leerlingenbegeleiding heeft voor een rouwhoekje gezorgd met een foto, kaarsjes en rouwregister dat we nadien aan de familie zullen bezorgen”, aldus Jolien Van Driessche. Zelf is ze vorig schooljaar op dezelfde dag als Jeroen gestart in onze IVG-School. “Hij heeft nog grappend mee mijn sollicitatiegesprek gevoerd en dit na amper zelf een uur in dienst. Zo was hij éénmaal.”
Sabine Hoste leerlingenbegeleidingOok voor Sabine Hoste heeft dit herinneringsmoment een persoonlijke toets. “Jeroen heeft me vorig jaar vervangen als leerkracht, zijn enthousiasme en creativiteit zijn me altijd bij gebleven.”
Jeroen Vermiesch was een avonturier en trok na zijn interim-periode naar Barcelona “om te werken voor Facebook” logeerde er op een zeilboot en bleef contact houden.

lln tekenen rouwregister handen verbonden met Jeroen

Het was rond deze periode vorig schooljaar dat hij op onze IVG-School aan de slag was en hoe beperkt zijn interim was in tijd, zo’n grote indruk heeft hij gemaakt op de leerlingen. Dat bewijzen de vele rouwbetuigingen en acties van hen. Meteen ook nog eens het bewijs hoe verbonden de IVG-familie wel is.

FOTO JEROEN VERMIESCHHet directiecomité van onze IVG-School heeft zijn vergadering gestart met een minuut stilte ter nagedachtenis van onze collega. De hele IVG-School respecteert zijn beslissing, hoe moeilijk ze ook is te begrijpen. Het rouwregister zal volgende week aan de familie worden bezorgd.

Slaap zacht, Jeroen.