Zaterdag 25 april 2015: Opendeurdag (Walk-In)

opendeurdag 2015
Op zaterdag 25 april 2015 opent onze IVG-School haar deuren voor een Walk-In. Op deze manier kunnen geïnteresseerde leerlingen en ouders een kijkje komen nemen in de klassen. Ook inschrijven voor de klassen 2A en hogere jaren is dan mogelijk.
De Opendeurdag heeft ook nog een heel boeiend programma met een muziekconcert om 11u en 14u (eigen leerlingen tonen hun muzikale talenten), vanaf 12u lekker lunchen en om 15u is er het tweede Onderwijscafé met vooral het vrijzinnig-humanisme van onze IVG-School in de kijker (gasten zijn Rudy Coddens – Schepen Armoedebestrijding, Bruno Vanobbergen – Kinderrechtencommissaris en Lies Pycke – pedagogisch begeleider)

Inschrijven voor de lekkere lunch is aangewezen.

Keuze uit:

• vegetarische schotel (falafel) – 10 euro
  • kippensaté-merguez – 12 euro
  • voor de kinderen: kippensaté- rundsgehaktballetjes – 8 euro

(Alle gerechten worden vergezeld van verse groenten, aardappeltjes, pasta’s, sausjes en Turks brood).

Bestellen kan

• via overschrijving op BE52 7360 1108 1609 (oudercomité IVG-School)
  • cash aan de kassa op 25 april