“TAK” aan mevrouw Sabine Hoste en co

Waren het tranen van geluk die mevrouw Sabine Hoste nog snel opdweilde?

Na drie dagen schuren, afplakken, meten en verven  was woensdagavond de ‘Talengang’ naar analogie met Nyhavn in Kopenhagen een feit. Mevrouw Sabine Hoste had op korte tijd directies en leerkrachten kunnen warm maken voor dit schitterende verfraaiingsproject. “Ik ben superblij, dit overtreft echt alle verwachtingen. De wijze waarop collega’s drie dagen lang hebben meegewerkt, geeft me een warm gevoel. Samen met de leerlingen gaan we nu snel op zoek naar leuke slogans uit de verschillende IVG-talen. Ik ben trouwens heel nieuwsgierig naar de reacties van onze leerlingen, want voor hen doen we dit toch allemaal.”

Ook onze vrienden van de Immobilière (dit is de groep eigenaars van onze schoolgebouwen) deden nog een flinke duit in het talenzakje door de verlichting in de gang aan te passen. “Als leerkrachten zich zo inzetten voor hun school, kunnen we gewoon niet achterblijven”, aldus Christian Segaert (foto links).

Ondertussen is ook al een nieuw initiatief binnengelopen van mevrouw Viviane De Koker. Zij had graag de gang richting wiskundelokaal D11 in dezelfde stijl geschilderd. “Geen probleem!” klonk het in koor, “maar nu nemen we toch even een paar daagjes vakantie!”

Mevrouw Caroline Pieters zorgde voor de Spaanse afwerking

Alles perfect uitgemeten en uitgerekend door de heer Hans Denayer

Prachtig, gewoon prachtig

Tevreden gezichten, ook bij onzen Björn

7 Reacties op “TAK” aan mevrouw Sabine Hoste en co

1. Sabine Hoste schreef:

We zijn gestart en nu gaan we door! De wiskundegang van mevrouw De Koker en haar collega’s maakt absoluut deel uit van ons verfraaiingsproject!

2. twentyten_posted_on
  3. Noémie Dobler schreef:

Haha! Mooie foto meneer Denaeyer! :p

4. twentyten_posted_on
  5. Anoniem schreef:

3 lange maar zéér leuke dagen , bedankt iedereen voor de ongelooflijke inzet , het resultaat is prachtig ! Kan bijna niet wachten op de reacties van de leerlingen…

• Anoniem schreef:

de ouders van het oudercomité van de basisschool weten wat het is om ook hard te werken op school. knap werk van de leerkrachten en directie van het middelbaar. het resultaat mag gezien worden, net als de bieb van het lager waar er iedere vakantie hard gewerkt word. Wat zal ons volgende project worden. wie heeft een idee om in te dienen?

6. twentyten_posted_on
  7. Anoniem schreef:

Prachtig initiatief! Proficiat aan de directie en de deelnemende leerkrachten. Ook een welverdiende pluim voor Björn.

8. twentyten_posted_on
  9. Ana María Perera schreef:

Het is heel erg leuk om te zien dat iedereen op deze school zijn steentje bijdraagt. Ik kan niet wachten om hem in levende lijve te zien! Paula 2a1

10. twentyten_posted_on