#blijfinuwkot maar vooral #feestvandevrijzinnigejeugd#proficiat#WIJZIJNHELDEN#IVG-School

Aan het einde van het zesde leerjaar hebben de leerkracht zedenleer en zijn of haar leerlingen samen een heel traject afgelegd: van kind naar aanstormende volwassene en wereldburger met een eigen identiteit. Het Feest Vrijzinnige Jeugd is hier de kroon op het werk: de leerlingen zijn klaar voor de overgang naar het middelbaar onderwijs, waar ze stilaan belangrijke keuzes voor hun toekomst moeten maken. Een feest die we nu allen vanuit ons kot vieren. Met de kleine dingen rondom ons die ons gelukkig maken.
Door stil te staan wie ons omringd!

Afbeelding1-2